Spørsmål og svar - Bedrift

GENERELT - Vi har svart på alle viktige spørsmål om ditt samarbeid med oss.

Hvordan kan jeg bli medlem?

Fyll ut verifiseringsskjemaet. Når vårt team har godkjent forespørselen din, vil du motta registreringsskjemaet ditt for å fylle ut, og du må laste opp de relevante dokumentene. Til slutt vil kontoen din bli verifisert og du er på vei.

Hvilke dokumenter trenger jeg?

Alle medlemmer krever bilde-ID (pass eller førerkort). Flyttebyråer krever godsforsikring og offentlig ansvarsforsikring. Ellers firmaattest for alle bransjer som ikke er mer enn 6 måneder.

Er jeg bundet til en kontrakt?

Nei, vi tilbyr en fleksibel pay as you go-tjeneste på betal per kunde-basis.

Hvilke tilbud har dere tilgjengelig?

1. kjøp - Introduksjonskjøp 1 få 1 gratis tilbud. 

Andre kjøp - 20 % ekstra gratis kundeemner. 

3. kjøp - Bonuskontoen gir deg 10 % ekstra gratis leads ved hver påfylling, slik at du aldri betaler full pris.

Hvor mange fylker kan jeg dekke?

Du kan dekke så mange fylker du vil. Vi gir leads nasjonalt.

Hvor mange leads vil du sende meg?

Dette er avhengig av fylkene du dekker og etterspørselen fra kunder. Våre leads er sanntid, så alle leads sendes til deg i det øyeblikket de har blitt generert gjennom nettstedet vårt. Du kan kontrollere dine daglige, ukentlige og månedlige potensielle salg via dashbordet.

Hva annet får jeg som medlem av SendAnbud.no?

Som medlem har du tilgang til det personlige dashbordet ditt for å administrere kontoinnstillingene dine, svare på anmeldelser og få tilgang til de nyeste tilbudene om potensielle salg. Våre leads kan integreres med mange CRM-systemer via en webhook.

Spørsmål & svar - Utvikle din bedrift som medlem - Send Anbud